Doseganje ciljne publike
Z e-mail marketingom lahko svoje trženjske aktivnosti usmerite neposredno na ciljne skupine prejemnikov, ki so za vas pomembne - s tem bo vaše tržno komuniciranje veliko bolj učinkovito.
Merljivost odziva
Pri e-mail marketingu z Newsletter.si lahko neposredno izmerite odziv strank, ki jih nagovarjate in ugotovite, na kaj se prejemniki najbolj odzivajo ter kje bi bilo potrebno vašo komuniciranje še dodatno izboljšati.
Hitrost
E-mail kampanje lahko z nekaj priprave pričnete izvajati že zelo hitro. Priprava sporočila in aktualnega seznama naslovnikov vam vzame le nekaj ur dela.
Stroškovna učinkovitost
Pri e-mail marketingu nimate praktično nikakršnih materialnih stroškov, pomembno je le, da oblikujete sporočilo, ki bo naletelo na najboljši možen odziv pri vaši ciljni skupini, pri čemer je najbolj pomembno, kako domiselni ste.
Časovno tempiranje
Elektronska sporočila lahko prejemnikom pošljete v času, ko obstaja največja verjetnost, da jih bodo odprli in prebrali.
Takojšen odziv
Na prejeta elektronska sporočila se lahko vaši prejemniki odzovejo takoj, ko jih odprejo: enostavno lahko obiščejo vaše spletno mesto, opravijo naročilo, nakup ali opravijo kaj drugega.
Razvoj blagovne znamke
E-mail marketing je le eden od kanalov komuniciranja podjetja s strankami, vendar zelo pomemben pri razvoju blagovne znamke takrat, ko vas ljudje že poznajo. Zato je izjemno pomembno, da ko vam interesenti pustijo svoj e-mail naslov, oblikujete sporočila, ki bodo imele zanje določeno vrednost, ne zgolj promocijska sporočila.
Gradnja zvestobe
S pazljivo oblikovanimi sporočili, posebnimi ponudbami in predvsem transparentnostjo ter iskrenim in poštenim odnosom do vaših strank lahko z e-mail marketingom počasi, a zagotovo zgradite bazo lojalnih strank.
Ustvarjanje odnosov
Razvoj odnosov s kupci je delo, ki zahteva čas. Ni dovolj le poslati nekaj e-poštnih sporočil in pričakovati da se bodo vsi odzvali na vašo ponudbo in postali vaše zveste stranke. Že osebni nagovor pomaga in pogosto je prav pazljivo oblikovan nagovor po e-pošti prvi korak k bolj osebnim odnosom s vsako stranko posebej.
Analiziranje obnašanja potrošnikov in ciljnih skupin
Z doslednim e-poštnim trženjem boste čez čas lahko ugotovili, na kaj se vaše stranke najbolj odzivajo in kako bolje segmentirati in oblikovati ciljne skupine.
Ustvarjanje novih prodajnih priložnosti
Z vpogledom v zgodovino uporabnikov in statistična poročila lahko ugotovite, kje ležijo nove prodajne priložnosti ter na katere posamezne stranke se vam v prvem koraku splača osredotočiti.
Neprecenljiv vpogled v statistiko in nabiranje izkušenj
Z doslednim e-mail marketingom s servisom Newsletter.si si s časom naberete dovolj izkušenj in z vpogledom v statistiko dobite neprecenljive informacije, kateri nagovori najbolje delujejo pri vaših strankah in katere ponudbe so za posamezne stranke ali ciljne skupine najbolj privlačne.
Zaključek posla
Če prodajate preko interneta, lahko stranka preko vaše neposredne ponudbe enostavno obišče vašo spletno trgovino in kupi izdelek oziroma odda naročilo.
Primeren za vsako vrsto posla
Želite izvedeti, kako se lotiti e-mail marketinga v vaši dejavnosti? Preberite si v naslednjem poglavju.