Kaj je potrebno za uspešen E-mail marketing

V tej rubriki objavljamo članke, ki jih pišejo naši strokovnjaki za spletni marketing.
Glede na to, da je E-mail marketing eden od najpomembnejših kanalov  vsakega resnega podjetja,
vam želimo z našimi nasveti in triki ta vidik še bolj približati.

Kaj je novega: Naraščajoč pomen vsebinskega marketinga

Vsebinski marketing. Vsi pišejo o njem, veliko se šušlja o njem, a vprašanje je, koliko zares vemo o njem. Zato je čas, da si pogledamo kaj je in kako ga lahko tudi vi uporabite v svojo korist.

Namen vsebinskega marketinga

Namen vsebinskega marketinga je pritegniti in obdržati potrošnike, z doslednim ustvarjanjem pomembne in bogate vsebine, z namenom spreminjanja vedenja potrošnika in njihovega zavedanja o vaši blagovni znamki, o vaših storitvah. Vsebinski marketing je, tako kot vsi deli spletnega marketinga, stalen proces, ki ga je najbolj vključiti v celotno spletno strategijo.

Vsebinski marketing je umetnost komuniciranja z vašimi strankami, ki vodi v nakupni proces. Gre za proces, ki se nikoli ne ustavi. Namesto, da informacije vsiljujete na strogo ...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


Kako ugotoviti ali je bila vaša e-mail kampanja uspešna?

Bodisi izvajate Google kampanjo, e-mail marketing, pišete PR članke ali pa se poslužujete ostalih marketinških akcij, je statistika tista, ki vam narekuje oglaševanje. Bi radi našli “recept”, za povečanje prodaje? Samo s testiranjem in spremljanjem statistike, vam lahko uspe.

Tokrat si bomo pogledali statistiko E-mail kampanje, s katero lahko končno spoznate vaše potencialne stranke (kaj radi berejo, česa ne marajo, kaj jih zanima, kako so vam predani, itd.).

Kje najdemo statistiko?

V vašem orodju za pošiljanje e-novic seveda! Eden naprednejših orodij, ki ga uporabljamo tudi sami, je Newsletter.si. Z nekaj kliki lahko pripravite e-mail in ga pošljete na vse vaše e-naslove. In kaj je najpomembnejše? Če želite prihraniti nekaj denarja, potem morate spremljati tudi statistiko vaše poslane kampanje in jo na podla...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


Kako sem pričel s pošiljanjem e-novic in “odkril čisto nov svet” -> Profesionalni e-mail marketing!

Danes se vedno znova sprašujem in tolčem po glavi, zakaj nisem e-novic pošiljal že prej!? Kakšna (i)zguba

V našem podjetju se ukvarjamo z mizarskimi storitvami, kar pomeni, da izdelujemo vse, kar v domu, pisarni ali industrijskem obratu nekdo potrebuje za svojo notranjo opremo. Ker nam les v vsakdanjem okolju nekako v podzavesti daje stik z naravo, ali nas opominja na lepote le te, je seveda nepogrešljiv material, bodisi ko gre za mizo, omarico, stol, posteljo, ali ladijski pod. Da sploh ne govorimo o njegovih gradbenih lastnostih.
No, v tem smo seveda zaznali tudi našo priložnost. Že pred leti smo ustanovili spletno stran, redno pa se na Googlu pojavljamo tudi med prvimi organskimi in plačljivimi rezultati.

V zadnjem času...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


[Video] Testirajte naslove e-mail sporočil

V videu si lahko pogledate s kakšnim trikom lahko povzročite, da bodo vaša e-mail sporočila oz. e-novice (če jih pošiljate) bolj odpirana, brana, in klikana, kar seveda lahko prinese tudi večjo prodajo. Tokrat se naslanjam na test...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


Struktura in vsebina e-novice

E-novica je čudovita stvar, gradi zaupanje med vami in strankami ter je hkrati super prodajno orodje. Čeprav zgleda enostavno, se veliko posameznikov ne odloči za ta podvig iz 2 razlogov ker bodisi niso prepričani, kako jo oblikovati...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


E-mail marketing v 4 korakih

Za vas smo zbrali že kar nekaj nasvetov za e-mail marketing, ogromno trikov in navodil, vendar kako se sploh lotiti priprave kampanje? S katerim programom lahko pošljete kvalitetno e-mail kampanjo v 4 korakih?

...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


Kako pomembna je spletna stran za vaš e-mail marketing?

Seznam kontaktov je bistvenega pomena za vsako podjetje, ki želi ostati v stiku z novimi možnostmi in strankami. Ta seznam tudi ne bi smel biti statičen. Vedno se mora spreminjati in nenehno razvijati zaradi praznjenja preko odjav (ne...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


Kako preprečiti, da vaša e-pošta na Gmailu ni označena kot promocija?

V sredini leta 2013 je Google posodobil poštni odjemalnik Gmail in mu vključil zavihke, ki ločujejo prejeto pošto po kategorijah. To ste verjetno že opazili. Zdaj je to, kljub večji preglednosti, za tiste, ki s pomočjo e-mail mar...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


Pošljite glasovno sporočilo

Praktično vsak dan se ukvarjamo s tem, kako izboljšati, izpopolniti e-mail marketing. Glavna vprašanja, ki si jih zastavljamo mi, kot tudi vi, so: kakšno sporočilo napisati v e-mail, da ga bodo naslovniki sploh prebrali? Kakšno zad...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>


Kako smo izboljšali e-mail kampanjo za 840%

Z vami želimo deliti odlične rezultate e-mail kampanje, ki smo jo delali za našega naročnika.
Verjeli ali ne, e-mail kampanje so lahko najbolj učinkovit način pridobivanja strank, četudi se vam zdi, da “reklamna sporočila...

External link opens in new tab or windowVeč o tem >>