V tej rubriki objavljamo članke, ki jih pišejo naši strokovnjaki za spletni marketing.
Glede na to, da je E-mail marketing eden od najpomembnejših kanalov vsakega resnega podjetja,
vam želimo z našimi nasveti in triki ta vidik še bolj približati.
Vsebinski marketing. Vsi pišejo o njem, veliko se šušlja o njem, a vprašanje je, koliko zares vemo o njem. Zato je čas, da si pogledamo kaj je in kako ga lahko tudi vi uporabite v svojo korist.
Namen vsebinskega marketinga je pritegniti in obdržati potrošnike, z doslednim ustvarjanjem pomembne in bogate vsebine, z namenom spreminjanja vedenja potrošnika in njihovega zavedanja o vaši blagovni znamki, o vaših storitvah. Vsebinski marketing je, tako kot vsi deli spletnega marketinga, stalen proces, ki ga je najbolj vključiti v celotno spletno strategijo.
Vsebinski marketing je umetnost komuniciranja z vašimi strankami, ki vodi v nakupni proces. Gre za proces, ki se nikoli ne ustavi. Namesto, da informacije vsiljujete na strogo ...
Bodisi izvajate Google kampanjo, e-mail marketing, pišete PR članke ali pa se poslužujete ostalih marketinških akcij, je statistika tista, ki vam narekuje oglaševanje. Bi radi našli “recept”, za povečanje prodaje? Samo s testiranjem in spremljanjem statistike, vam lahko uspe.
Tokrat si bomo pogledali statistiko E-mail kampanje, s katero lahko končno spoznate vaše potencialne stranke (kaj radi berejo, česa ne marajo, kaj jih zanima, kako so vam predani, itd.).
V vašem orodju za pošiljanje e-novic seveda! Eden naprednejših orodij, ki ga uporabljamo tudi sami, je Newsletter.si. Z nekaj kliki lahko pripravite e-mail in ga pošljete na vse vaše e-naslove. In kaj je najpomembnejše? Če želite prihraniti nekaj denarja, potem morate spremljati tudi statistiko vaše poslane kampanje in jo na podla...
Danes se vedno znova sprašujem in tolčem po glavi, zakaj nisem e-novic pošiljal že prej!? Kakšna (i)zguba
V našem podjetju se ukvarjamo z mizarskimi storitvami, kar pomeni, da izdelujemo vse, kar v domu, pisarni ali industrijskem obratu nekdo potrebuje za svojo notranjo opremo. Ker nam les v vsakdanjem okolju nekako v podzavesti daje stik z naravo, ali nas opominja na lepote le te, je seveda nepogrešljiv material, bodisi ko gre za mizo, omarico, stol, posteljo, ali ladijski pod. Da sploh ne govorimo o njegovih gradbenih lastnostih.
No, v tem smo seveda zaznali tudi našo priložnost. Že pred leti smo ustanovili spletno stran, redno pa se na Googlu pojavljamo tudi med prvimi organskimi in plačljivimi rezultati.
V zadnjem času...
V videu si lahko pogledate s kakšnim trikom lahko povzročite, da bodo vaša e-mail sporočila oz. e-novice (če jih pošiljate) bolj odpirana, brana, in klikana, kar seveda lahko prinese tudi večjo prodajo. Tokrat se naslanjam na test...
E-novica je čudovita stvar, gradi zaupanje med vami in strankami ter je hkrati super prodajno orodje. Čeprav zgleda enostavno, se veliko posameznikov ne odloči za ta podvig iz 2 razlogov ker bodisi niso prepričani, kako jo oblikovati...
Za vas smo zbrali že kar nekaj nasvetov za e-mail marketing, ogromno trikov in navodil, vendar kako se sploh lotiti priprave kampanje? S katerim programom lahko pošljete kvalitetno e-mail kampanjo v 4 korakih?
...Seznam kontaktov je bistvenega pomena za vsako podjetje, ki želi ostati v stiku z novimi možnostmi in strankami. Ta seznam tudi ne bi smel biti statičen. Vedno se mora spreminjati in nenehno razvijati zaradi praznjenja preko odjav (ne...
V sredini leta 2013 je Google posodobil poštni odjemalnik Gmail in mu vključil zavihke, ki ločujejo prejeto pošto po kategorijah. To ste verjetno že opazili. Zdaj je to, kljub večji preglednosti, za tiste, ki s pomočjo e-mail mar...
Praktično vsak dan se ukvarjamo s tem, kako izboljšati, izpopolniti e-mail marketing. Glavna vprašanja, ki si jih zastavljamo mi, kot tudi vi, so: kakšno sporočilo napisati v e-mail, da ga bodo naslovniki sploh prebrali? Kakšno zad...
Z vami želimo deliti odlične rezultate e-mail kampanje, ki smo jo delali za našega naročnika.
Verjeli ali ne, e-mail kampanje so lahko najbolj učinkovit način pridobivanja strank, četudi se vam zdi, da “reklamna sporočila...